Fräscht.

Medan jag tog ett bad o tvättade håret (ja, kvar) tog resten av familjen krafttag o städade huset, vilket behövdes. Inte var det helt frivilligt o helt utan gnäll, men nu är det gjort. Tom fick lära sig att styra dammsugaren, det kanske de inte får lära sig i lumpen? Nu håller Linn på o findukar, Nikita bakar kladdkaka som jag har beställt till glassen, o Kock-Peter lagar fläskfilégryta m tagliatelle, mums. Synd att det ska vara så svårt att få ner maten bara.

Jessica o Lukas var o hälsade på en stund, trevligt. Jessica o Stina ska ut på Flurran ikväll, ärligt talat är jag inte ett dugg avundsjuk. Förutom på att de KAN. Men i morgon mår de nästan lika dåligt som jag...

Tom ska in till en kompis på filmkväll. Får se om Linn o Jesper hamnar här eller åker någonstans. Och för en sån som jag som hatar både sport o Melodifestival har inte kvällen mycket att bjuda på, får se om vi kan komma överens om nån film. Konstigt när man har typ tusen kanaler att det inte är nåt man vill se. Kommer ni ihåg när det blinkade en pil i rutan när det började ett nytt program på andra kanalen... eller har jag avslöjat för mycket om min ålder nu?

Fick så hemska nyheter idag om en underbar tjej på forumet med hjärntumörer som fått 1 - 2 månader att leva. Gråten skriker i hela mig, hon är så varm, stark, modig, levande, kärleksfull. Har barn i mellanstadieåldern. HON OCH HENNES FAMILJ SKA HA MEDALJER!!! Och mirakel. 

Kommentarer
Postat av: Sonen

Vi har inte så högteknologiska maskiner som dammsugare i lumpen nej, det har du rätt i!

2010-02-19 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0