Jaha.

Som vanligt inte gjort nånting alls idag. Utom att vi har tagit bort katten, hon blev bara sämre, var uttorkad och ville / kunde inte äta. Har tack och lov underbara stalltjejer som jobbar på Ultuna, en på smådjur o en på röntgen, så sådana här saker är relativt lätt att ordna. Tack tjejer!!! Barmen är ganska förnuftiga och förstår att döden är en naturlig del av livet - för djuren i alla fall.

Linns snälla pojkvän lät mig dela Spotify med honom, som tack upptäckte jag att jag glömt att logga ut... på typ tre dagar.  Jaja, ingen är väl perfekt.

Har börjat följa några bloggar som jag hittat via cancertjejer, kan inte läsa så mycket i taget, helt ofattbart vad somliga människor råkar ut för och ÄNDÅ BEHÅLLER SIN LIVSLUST! Skäms över min egen klagolåt när andra har det mycket värre och bara utstrålar kärlek, värme, livslust och positivitet!

I morgon blir det röntgen, sen får vi se hur planen blir framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0