Lättare. Bara jag.

Jag har sovit riktigt gott inatt, vaknade sista gången 6.40 och kände efter vilket humör hjärtat var på idag: GOTT humör. Soldaten messade för att kolla hur jag mådde, omtänksam pojk. Borde som sagt ha lärt mig att inte bli så glad när jag mår bra (allt är ju relativt) men visst ska  man väl ta vara på och njuta av stunderna och inte tänka så mycket på framtiden.

Jag frågade barnen igår om de ville prata med någon, typ en kurator, det är ju svårt för mig att veta hur de egentligen mår och vad de tänker, risken är kanske att vi alla försöker skydda varandra? Ingen av dem ville, de pratade hellre med mig sa de, så jag hoppas att jag kan motsvara deras behov där. Jag hoppas och tror också att personalen på skolan ser om någon annan behöver kopplas in och i så fall tar itu med det.

Nu kommer solen fram, -25 och sagolikt vackert ute, Sverige leder med 3-0 (vilket jag inte bryr mig nämnvärt om ärligt talat) och visst har vi det bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: KeeperLena

Vädret gör en glad. Hoppet om att en vår snart är här finns faktiskt.Kylan ger med sig oxå. Vi ska inte klaga...snart tycker vi att det är för varmt ...:)Håller med dig Nina, Man ska vara glad för var dag. Hälsa din familj trots att de inte vet vem jag är, tänker på Er allihopa. //Kram

2010-02-22 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0