Over and out.

Jättenöjd med frisyren, det är inte alla som har en "egen" frissa som kommer hem o klipper en. Säkert ramlar håret av imorgon... Har mått illa hela dagen, ingen aptit o spyfärdig bara jag sett någon på TV som har ätit något.
Jag var riktigt duktig vid middagen, mamma hade gjort supergod kalops och jag åt en hel portion.
I morgon läkarbesök, torsdag cyto. Hoppas jag inte får så där ont den här gången!!! På torsdag ska vi även gå handledarkurs med Linn, för körkortet, men hon hade missat att man skulle betala kursen senast 26/1, hm. Får väl kolla om vi är avbokade, gör inget för mig, är nog lite sliten efter behandlingen.
Ont i halsen men jag tror det är slemhinnorna, har en del blåsor i munnen fortfarande ju. Inte så mycket näsblod längre, skönt! Trodde inte jag var så känslig men det är riktigt obehagligt när det blöder mycket.
Gitarrspelet går... kanske framåt, övar på tre ackord o det tar nu inte mer än 15 sekunder att byta... kanske kan bli nån låt till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0