Tack!

Massor av gratulationer har jag fått, tack alla fina vänner!

I morse fick jag en matberedare av familjen, enligt beställning med jättestor rostfri blandarskål, eftersom vi är en stor familj får man göra jättemycket pannkakssmet t ex. Och mixer ingick, så Nikita har beställt smoothie till efterrätt idag.
De har fixat köket jättefint också, slängt ut kökssoffan (en viss jack russell gillade att strimla dynan) och köpt nya stolar i stället, blev nästan som ett nytt kök! Nu skulle jag bara vilja ha ett nytt bord också, ett vitt runt, stort nog för 7 pers PLUS íläggsskiva när vi blir flera, ganska ofta. Jag gillar verkligen vårt gamla IKEA-bord som är jättestort och stadigt, men vilket evinnerligt skickande med grejor fram och tillbaka, sitter man i mitten (som jag gör) så hinner man knappt äta... Med ett runt bord borde väl alla nå bättre, eller tänker jag fel nu?

Sömnen var som vanligt bristfällig i natt, så jag försökte sova lite middag, och en liten lur blev det. Hade gärna fått bli en bra stund till, det blir nog litet besökare ikväll, trevligt även om jag inte brytt mig om mina födelsedagar på många år. Ett tillfälle att ses är det ju, och det är väl alltid gott! Och även om jag är trött så är det nu i alla fall ok att resa sig ur "dagsängen" och gå ut i köket eller på toaletten. Jag har t om plockat i diskmaskinen och stekt frukostägg, det känns så bra att GÖRA någonting! Lite av andfåddheten är nog psykisk har jag kommit på, det blir mycket värre när det kommer någon hit som kan räknas som "främmande", tror att jag blir stressad av någon sorts prestationsångest då, att jag ska kunna prata och verka pigg... Löjligt.

Mitt särskilda tack går idag till Busan, vars omtanke värmde mig extra mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Grattis, grattis från Hamnstedts i Svartarbo!

2010-02-24 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0