Another day passed by.

Haft ont i huvudet hela dagen. Tuffare med andningen också, antar för att jag dragit ner så pass på kortisonet. Fast då borde jag väl öka på det igen? Lite bättre nu mot kvällen ändå tror jag, inte lika "slemmig" som igår kväll. Huden är som en 80-årings, smörjer med värsta fetsalvan. Håret kvar idag också, för mycket på benen...
Jag har så tråkigt! Men orkar ju inte precis göra något för att roa mig. I morgon kommer min allra  härligaste kollega o skor lite hästar på gården, de jag inte hann med innan jag blev för sjuk, får se om jag orkar gå ut o titta på o skvallra lite.
Funderar på att gå o stoppa något i magen. Ovant att tänka tvärtemot, gick ner en del i vikt under julen och behöver "hålla formen" under behandlingen, och det är ju inte pga sjukdom man vill smalna av. Försöker äta ofta eftersom jag inte kan äta så mycket på en gång som jag brukar. Munnen är full av blåsor också av cytostatikan, filmjölk o yoghurt är lent o gott.
Färdiggnällt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0