God morgon!

Duktiga barn har jag som fixar allting själva på morgonen och väcker mig vid 7 så jag kan skjutsa dem till skolan. Billy startar bilen så den blir lite mysvarm innan. I morse upptäckte vi när vi åkte att Stingen o Charmtroll hade "öppnat" grinden o inte syntes till någonstans, suck. Lämnade ungarna, hämtade tidningen, lagade grinden. Då kom rymlingarna fram bakom stallet o ville in i sin hage igen. Fodrade o började släppa ut resten av odjuren, skönt att Peter kom hem o tog de sista, var ganska trött vid det laget. MEN ingen akut syrebrist. Blir jag bättre? Eller sämre igen? Svårt att säga. Mådde ju hur bra som helst (ok, överdrift) i fredags, men kom på att en rejäl dos kortison i samband med cytobeh. i torsdags kan ha haft med det att göra... nu håller jag på att skåpa ut kortisonet helt och hållet. Skönt. Men jag önskar att jag kunde andas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0