Poker.

Känns lite som Texas Holde'm hela grejen. Spelar ingen roll vilka kanonlöv man sitter med, dealern verkligen HATAR en o man får inte ett matchande kort på en hel runda, eller en hel dag för den delen. Andra gånger kan man satsa på de mest osannolika kort o ge sig fan på att allt stämmer. Och vare sig det ena eller det andra har man förtjänat.
Tungt nu, en till jag känner med cancer, och en jag känner till som givit mig hopp som återfallit. Och alla dessa forumänglar bland cancertjejerna. Fan.  
Peter har åkt till sin syster som fyller år. Hon är en underbar människa, kom hit förra helgen med en massa mat hon lagat o proppade frysen full, hade även med sig städhink o for runt o cleanade hela huset. Tack Anneli, du är GULD!

Kommentarer
Postat av: Carolina

"Den som aldrig har älskat har ingen att sörja över"

Kloka ord som jag säkert har stulit nånstans. Men det är fördj-ligt att någon ska drabbas.Det är en dj-la sjukdom!

Nu har jag svurit klart!

Tänker på dig och hoppas att känslorna får lite ro emellanåt! Kram/Carolina

2010-01-31 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0