Typ limbo?

Var befinner jag mig nu? Känner mig lugn på något sätt, mår ju inte direkt bättre men FINNER mig kanske. Har inte gråtit på hela dagen. Önskar att jag slapp den här jävla huvudvärken, den är inte jätteilla men ständigt malande. Positivt: jag kan gäspa "i ett svep", har flåsgäspat tidigare. Ingen vidare aptit idag o det har blivit små portioner.

Var roligt att träffa Tina idag, hon känns som en riktig vän även om vi inte direkt umgås mycket, men jag är ju inte så mycket för att träffa folk. Världens bästa Lina var här också. Annars undrar jag om jag håller på att isolera mig mer än vanligt, jag BLIR ju rätt trött bara av att prata med folk men jag kan ju bara säga det då o gå o vila? Märker att en del människor har svårt att handskas med situationen också, och jag förstår dem. Ni får vara som ni vill för mig, prata om skiten eller undvika det, jag vet inte så mycket själv och hur jag funkar "i huvudet" är väldigt upp o ner.  Jag får ofta höra hur stark jag är, och jag förstår varför ni tycker det, men häromdagen blev jag skitförbannad på det för jag var verkligen inte stark utan behövde någon att luta mig mot, en famn att krypa in i o bara gråta ögonen ur mig, jag var så TRÖTT, men vem??? Det kan man inte lägga på någon annan, särskilt när alla är vana att man är den starka. Missförstå mig inte, jag har så många omkring mig som gärna skulle ta den rollen men då måste ju jag trösta sedan, och det orkar jag inte nu.

Positivt II: Jag sov till kvart i nio i morse, kan inte ha hänt på massor av år! Satsar på en upprepning...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du känner inte mig men här kommer en famn att luta sig mot. Jag blir inte rädd om du säger som det är...

2010-01-30 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0