Det snöar...

Har nu tagit blodprover och passat på att handla lite. Och jag undrar varför det blir så här - mådde ju fint fredag och lördag, men sedan gick det utför igen, kan det inte bara gå åt rätt håll? Hostar mycket nu, men det är klart, Billy har ju varit förkyld med hosta hela veckan, så det kan ju vara nåt sånt. Det skulle också vara skönt att få sova nån gång, mera än fem timmar/natt.

Håller ju på med Paranoia, men den tar lite tid att läsa ut, jag blir faktiskt så nervös att jag knappt vågar läsa...
Det är ju inte bra när böckerna är FÖR spännande eftersom mitt sätt att somna är att läsa. Ska försöka läsa några sidor nu så får vi se om jag somnar en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0