Eget rum.

Pernilla har åkt hem så nu har jag eget rum. om ingen kommer in akut. Och tur är det, dels ska ju gänget komma snart, kan bli litet mycket för en gammal sjuk människa kanske, dels såg jag mig i spegeln nyss... måtte Peter komma och ta mig till duschen innan någon annan ser mig, har aldrig sett skitigare hår!

Varit trött idag med men ingen syrgas sedan i morse, går ganska bra. Näsblod hela tiden. Svettas. Har haft fönstret öppet en lång stund, vilken underbar luft! Hoppas ni har varit ute och njutit av tillvaron.

Jag har nog fått lite ny energi ändå, har smörjt händer, fötter och ansikte med diverse krämer, det orkade jag verkligen inte igår, då fick Peter fixa det. (Obs! Jag ska INTE säga det, jag SKA inte säga det, JAG ska inte säga det!!!!)

Nu ska jag äta lite sushi innan familjen kommer upp med perikopaj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0