Grrr.

Väntar på ronden, mest ett nödvändigt (eller onödigt?) ont. Väntar mera på att Linn ska höra av sig och berätta om gårdagens hoppning, men hon är ute och rider med Lina - tänker de  ingenting på mig???
Efter en jättegod frukost började jag må illa nu på förmiddagen, tur det finns bra mediciner mot sånt. Håret fullkomligt rasar, tur också att man är så snygg i flint (peruk känns inte som jag...), om nån har en halvtom kudde är det bara att komma o hämta stoppning!

Hörde på omvägar att Goda Grannen Superstefan blivit inlagd med "ont i  magen", håller tummarna för ett snabbt tillfrisknande!!! Han är också skitsnygg i flint, ser inte klok ut i hår faktiskt.

Kan meddela att det är en j-a skillnad på författare och författare, någon har skickat med en Thelodor Kallifatides till mig, vilken jag aldrig läst förut, tyvärr. Det är en ren njutning att omedelbart fångas av språket hos någon som behärskar det, kan måla och leka med orden... Andra framstår tyvärr som ganska fattiga efter det... Finns ju även sådana filmer (Livet från den ljusa sidan) och musik - att se, läsa, lyssna blir nästan en fysisk upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0