Kattunge?

Efterlysning! Min systerdotter Eva har blivit svårt förälskad i Nikitas katt Alice (som ÄR helt bedårande) och nu ska hon få en egen till födelsedagen den 17 maj. Det ska vara en grå men inte randig honkatt, typ "askarbäckskatt" kan jag tänka mig. Borde väl ligga bra i tiden med tanke på marskatterna nu... Hör av er till oss eller min syster Åsa, 36 68 34.

Härligt väder idag igen, men något bakslag ska vi väl få. Linn  är i Körlinge på Pay&Jump, och jag är NERVÖS fast jag inte ens är med och hon bara ska hoppa 80 och 90 cm och det inte är någon tävling... det är nåt fel på mig. Tänker skicka upp Linsey till  Lisa i Kilkällan sedan och be att få låna ett bett, Juli är så pigg och stark nu att även om hon inte sticker är det svårt att få stopp på henne när de är ute och galopperar, och  det känns ju inget vidare för en hönsmamma... bett kostar ju litet, så kan man låna ett så men vet vad man ska köpa sedan är det ju bra.

Trött som en minigris idag med, sköterskan sa att jag inte kan förvänta mig att det ska ha vänt redan och att det är infektionen jag blir så trött av. Idag har jag i alla fall litet bättre aptit, har beställt lunch av gubben nu.

Kommentarer
Postat av: Tinette

Hej Nina! Såg att ni sökte grå honkatt, min gråa honkatt fick 4 gråa kattungar varav 3 tjejer! Föddes 14 mars så är ca 9 veckor 16 maj! 2 är ljusgråa och en lite mörkare helgrå, supersöta.

Om de låter intressant eller om hon vill komma o titta ring, 070 6016450

mvh

2010-03-21 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0