Onsdag.

Nu har sjukvårdsteamet varit här. De berättde vad de kunde erbjuda för hjälp, bra säng, syrgas, provtagning, dropp och blodtransfusioner om jag skulle behöva det. Men jag ska ju bara bli bättre, eller hur? Den läkare som  var med idag var allergisk mot hund och katt, lyckat... men det är någon annan som börjar efter påsk, en onkolog. I morgon kommer min onk Agneta, blir nog ett tufft samtal, men bra för Peter att han kan vara med.

Finaste vädret idag med, ute på vallen går fyra rådjur och letar efter något ätbart... svårt att få tag i ännu antar jag, men ensilaget gillar de ju. Svårt nu att få till nån effektiv ridning för Linn och de andra tjejerna, får se om jag kan få Peter att skrapa av det värsta av ridbanan så den tinar upp litet fortare. Det blir nog svårt den här veckan eftersom han jobbar. Nästa vecka måste han försöka få hem litet mera hö också, slut på skullen nu.

Tom har hört av sig från Boden, han verkar trivas hur bra som helst där. Skönt till skillnad från helvetet han hade i Älvdalen. Jag längtar i alla fall tills han kommer hem, gillar att ha honom omkring mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0