Sova säng.

Herregud så trött jag är, försökt läsa en stund men bara somnar. Och när jag sover svettas jag som en liten gris. Jag hoppas Jesper kommer hit efter jobbat så kanske Peter och han kan bära ut badkaret, det är så svårt för mig att ta mig i och ur det, bättre att bara ha ett duschdraperi så länge och kunna ställa dit en pall så man kan sitta och skrubba bort skiten, just nu luktar jag inte gott...
Tina var här och lämnade Kajsa nyss, jättekul att träffa henne! Hon var orolig att jag inte skulle orka, men om jag blir trött portar jag bara busiga barn från "mitt" rum, och tjejerna sköter ju sig själva. Killarna med för det delen. De måste ju få leka, däremot vill vi helst inte att de åker bort och leker de veckor Peter jobbar då det kan vara svårt att hinna med allt ändå.
Det blir nog full  fart idag, först kommer ASIH med antibiotika, sedan Christina från Gbg och lagar mat, inbjudna gäster Birgitta och Kjell och mamma. Det blir trevligt men jag kommer nog att hålla mig i sängen.


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Hej!

Skönt att du e hemma igen å att du fått syras och nya sängen.

Hoppas att lunginflamationen försvinner snart.

Men jag undrar bara om inte onkologen hittade det när du låg där?

Nu får du njuta snart är det snöfritt ute och kanske då kan du ta ut ofelia på en tur i varma vårsolen.

Kram kram

2010-03-20 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0