Sova tack!

I natt har det inte varit nådigt, kl03 ville tanten upp o stå, jag kunde inte somna före midnatt (jag som återigen börjat somna framför TVn vid 21.30, sedan har hon inte vetat var hon är, hur man tänder lampan, önskar att jag haft en riktig sömntablett. Hon undrar ibland vem jag är och varför jag bor hemma hos dem, stackarn. Jag får väl satsa på en förmiddagslur.

Tom var hit innan han återvände till Berga igår kväll, idag kl 8 skulle de ut till Arlanda för att flyga Herkules (hu) vidare till Boden, kommer sedan hem på påsklov efter 1,5 vecka. Härligt, då får jag lite sällskap hemma. Tom ska då också börja ge blod, något han pratat om i flera år utan att komma till skott. Igår när han var här tittade vi på SOLSIDAN, nåt av det roligaste som gjorts!!! Åh vad det är härligt att få skratta så gott!

Idag ser jag fram emot en utförlig rapport från Linns hoppning igår. Hon har inte hoppat på hela vintern men åkte igår till Bemersberg, fick höra att det hade gått suveränt men inga detaljer... har jag tur var någon med o fotade också.

Hoppas även få en rolig nyhet idag...

Kommentarer
Postat av: Annika Thuresson Pålsbo

Du är dig lik: smart rolig bitsk ärlig.Du ska nog kombinera hovslageriet med författande!Men då blir det väl svårare att få hit dig.Ring mig om du vill ut en vända på dagen,allt går att ordna droppet hänger vi i antennen osv.Du är en unik kvinna som har fått en ny dimension för mig genom din blogg.Stå på dig och kolla behandlingen och ät allt du får. Kram på dig från mig och Helle.

2010-03-15 @ 10:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0