Sovit.

Jag har sovit en stund efter att Peter var här i morse, det var skönt. Ronden varit här och mest mumlat. Pernilla blir kvar en natt till, skönt så slipper jag nån skinntorr gammal kärring... Och solen strålar fortfarande! Peter har tagit ledigt i morgon natt så i morgon ska han ta med barnen hit, hoppas jag mår bättre då.

Igår klev min kära vän Monica in genom dörren, jag blev så glad! Hon hade med sig en "gott & blandat"-påse med
krämer för fötter, kropp, ansikte, läppar, rena lyxen. Hoppas jag snart blir pigg nog att använda dem... Tyvärr blev jag tvungen att köra ut Monkan efter en stund, eftersom jag var så trött och måste vila, men jag är glad att jag har lärt mig att säga till, så jag inte väntar tills jag svimmar eller nåt. Och jag hoppas verkligen att mina vänner förstår att jag älskar dem och gillar när de kommer, fast jag inte orkar så länge!

Aptiten har varit kass, så nu ska jag få prova nån näringsdryck, gjord på glass med jordgubbsmak, låter ju mums. Italiensk fiskgratäng till lunch, kan nog bara vara gott om syrrans italienska man har lagat det...

I kväll kommer väl soldaten hem antar jag, efter en vecka han INTE såg fram emot, blir spännande att höra hur han har haft det!



Kommentarer
Postat av: Linn

Jag skulle ha bakat philadelphiakaka idag, men glömde handla till det! Men pajer blir det, så jag kanske kan ta med en bit och tvångsmata dig ;) Love You so much.

2010-03-05 @ 17:46:38
URL: http://beautisoul.blogg.se/
Postat av: Monica Hanning

Jag skulle komma och krama om dig om det så bara var för en sekund hjärtat :)

Jag är stolt över dig och uppskattar att du kan säga till när du vill vila.

Nu när du har sån fin kamera så kanske du kan börja knåpa lite med photoshop. Min Emelie brukar pyssla med det och det ser kul ut.

Jag älskar dig min underbara fighter!!!

See you soon!! Puss å kram

2010-03-05 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0