Tillbaka till hospitalet?

Ja det blir nog så, sedan i går kväll har det varit bra tungt att ta sig fram och tillbaka till toaletten, nära totalpanik innan jag är tillbaka i sängen, trots att jag höjer syrgasen. Törs nog inte vänta längre på att antibiotikan ska ta, då får jag ta hem ett bäcken...  Peter var ute och plogade i går kväll, OM vi skulle blir tvungna att ringa ambulans skulle det ju vara rätt okul om den satt fast i nån snödriva. Dessutom har jag sedan i natt fått ont i högersidan, gissar att  det är levern som har nåt att gnälla på. Morfin och diklofenak verkar dämpa det onda men jag blir i stället trött och "småfull". Har inte druckit en droppe sedan nyårsafton så det är kanske dags för en berusning light! Borde raka skallen också men vem orkar bry sig. Och benen behöver träffa en rakhyvel säger Linn, prio 1 - inte!
Peter har skjutsat barnen nu, de var inte de såtaste vänner på morgonen, kan det vara så att de inte heller mår så bra...Skulle kanske vara bra om skolan fixade en samtalskontakt åt dem, typ kurator /psykolog eller om de har någon lärare de har extra bra kontakt med och som orkar / har tid. Linn tycker jag åtminstone skulle PROVA att prata med kuratorn på skolan, är inte personkemin rätt behöver det ju bara bli en gång! Men den skit du bär på är alldeles för tung för vem som helst och du är faktiskt bara 16 år! Tack och lov att du har Jesper!

Har slumrat en stund igen men lika trött och borta när jag vaknade. Längtar verkligen till den dag jag har något roligt att berätta för er, men det kan nog dröja litet till känns det som. Packar datorn den här gången, så nästa rapport blir nog från Ackis. Kanske lite mer positiv än i dag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fy vännen, så jobbigt du har det! Skickar en stor och värmande mod- och styrkekram.

Busan

2010-03-22 @ 19:26:23
URL: http://bc-busan.bloggagratis.se
Postat av: Monica Hanning

KÄMPA min älskade vän!!! Du är fantastisk! Hoppas antibiotikan börjar hjälpa snarast.

Puss och kram

2010-03-22 @ 20:43:22
Postat av: Helen

Du är redan ofattbart saknad av MÅNGA!! Jag tänker på dig och din familj!! Vila i frid vackra Nina!! :( <3

2010-03-23 @ 22:55:57
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Emma Lähr

Vila i frid kära Nina.....

2010-03-24 @ 12:11:58
Postat av: Emma

Beklagar sorgen och jag tänker på er.

2010-03-24 @ 17:00:33
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: IngMarie Josefsson

Vi är så ledsna för er sorg och saknad som ni nu har efter att förlorat en mamma, en fru, en vän.

Jag visste inte att Nina blogga - det hade jag viljat varit en del av. Vilken underbar text från dig Linn. Många kramar IngMarie Sonny Tim

2010-04-05 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0