Vänner!

Jag måste få berätta om några av alla mina vänner, jag har bara inte ord för vilka fantastiska människor de är. Världens bästa hovslagare och en helt otrolig tjej, Tina, om jag hade råd skulle jag köpa en chokladfabrik till dig! Och sedan älska att kalla dig Barbamamma... Blir härligt att träffa dig på fredag, medtag regnställ, en hel del tårar produceras här just nu...

Lina, som alltid tänker på alla utom sig själv, fick höra att jag skulle försöka skjutsa barnen till skolan själv på fredag varvid hon omedelbart insisterade på att komma 07.15 och skjutsa skocken... hon skulle ju ändå hit, men knappast den tiden va? Till dig skulle jag ge den bästa pojkvän som går att uppbringa (synd att du tycker att Tom är litet ung...) men tills vidare får jag väl hålla alla tummar för det "projekt" du berättade om, lät lovande...

Jag älskar er båda, och alla andra som ställer upp på oss utan ett ögonblick tvekan, och hoppas av hela mitt hjärta att vi någon gång ska kunna återgälda er!

Kommentarer
Postat av: Tina Olofsson

<3 Jag har nyinköpt regnställ, det ska nog klara en del!

2010-03-17 @ 20:00:46
Postat av: lina

Självklart ställer jag upp där jag kan. Ni är ju världens bästa. Kramar i massor

2010-03-19 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0