Allvar.

Har kommit hem från Ackis nu efter en omgång cyto. Sov lite medan giftet gick in, jag sover ju så himla illa annars. Det är SKITTUNGT med dessa pendlingar mellan att inte tro att man ens ska få hänga med en sommar till, till att kanske kanske tro att man får många år. Träffade i alla fall min kära onkolog Agneta som alltid lyckas inge mig nån sorts framtidstro. Jag ställer aldrig De Svåra Frågorna, dels för att jag vet att hon inte kan svara, dels för att jag förstås är rädd för svar... Lungorna låter ok fast de inte är i toppform och alla prover var bra. Efter behandlingen orkade jag gå hela vägen över gatan till apoteket, där mamma sedan hämtade. Hon hade köpt med sig sushi till mig från haket i hennes hus i Industristaden, riktigt bra sushi faktiskt! Så nu är jag mätt o belåten o väntar på att servas kaffe.
På lördag ska Billy och Joel åka till Sala för att tävla i luftgevär, spännande. Det är första gången för dem så de får väl mest kolla hur det går till. Kul att de tycker att det är roligt i alla fall.
Nej nu blev jag tvärtrött, måste nog prova att sova lite middag, hörs!

Kommentarer
Postat av: Tina

Minnena kommer tillbaks när vi gick på skytte i Logen med Post-Yngve som kontrolant, det var tider de =)

Ha en fortsatt bra kväll och hälsa mamma Laila =)

Kram Tina

2010-02-18 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0