Boktankar.

Tjatar på om Kajsa Ingemarsson, har just läst ut tredje boken av henne, och jag kom på något nästan unikt med den tjejen: Tre böcker, tre kvinnliga huvudpersoner, och de är HELT olika varandra! Det är väl ändå ganska ovanligt, många författare känner man ju att har man läst en bok så kan man upplägget sedan, trist och förutsägbart. Börjar med en ny Tina Eriksson-bok nu, Paranoia av Joseph Finder, verkar bra, rapport kommer.

Linn har gått ut för en ridtur i finvintern, Tom är på väg ut för att skotta, Peter väntar på bärgningshjälp, satte traktorn i diket uppe vid vägen, kul...

Jag kan fortfarande sitta upp och ta mig till toaletten även om det tar på krafterna, men utgång kan jag nog glömma idag. Ska se Solsidan del 4 på TV4 play, skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0