Hockey.

Ja eftersom jag ändå vaknade kl 4 i morse utan att kunna somna om tänkte jag att jag kunde kolla på hockeyn... skulle jag inte ha gjort nej. När en sportallergiker får pulshöjning är det illa. Stackars alla ni som är intresserade!
Tur att skidherrarna gjorde sitt i alla fall, kul!!!

Igår blev en bra dag, jag orkade med ganska många "uppvaktare" utan att bli toktrött! Mycket blommor o fina presenter och framför allt kramar. Nu har vi träffat Sigge o Lotta två gånger på två veckor mot vanliga en gång på två år... har sina poänger att bli sjuk! Linn gjorde smoothies med nya mixern, gott. Hon sov sedan hos Jesper, lite "tvångsledigt" på sportlovet eftersom underbara Millis tog stallet nu på morgonen, tredje gången den här veckan!!! Linn har ändå haft svårt att hålla sig borta när hon varit hemma (hur blev det där?), dels av dåligt samvete men även för att det är roligt att ha trevligt sällskap i stallet och på ridturer.

Idag ska barnen åka till Fyrishov med farfar, han lär somna gott ikväll... Hoppas det går bra för Nikita som blir ensam tjej och alltså själv i omklädningsrummet. Det ordnar sig nog.

Nu på morgonen har jag röjt upp lite i köket, kändes bra. Jag törs nog säga att det är lite bättre, i alla fall med orken. Hostar ganska mycket idag däremot. Det är väl nåt skit som vill upp, ut och iväg... Tanken på träning dyker upp igen även om det inte känns direkt genomförbart ännu, när jag inte ens går utanför dörren. Men det känns som om det mesta av min viktnedgång har tagits från musklerna, en sån sak som att sätta sig på huk och sedan resa sig upp är faktiskt helt omöjlig... undrar hur det skulle gå att sko en häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0