Påfyllning.

Fyller på med lite gott innan jag glömmer:

Jag är hungrig idag! Kan bero på gårdagens kortisondos i samband med cyton, men skit samma, passar på att äta. Två varma ostmackor o ett stort glas o'boy till lunch. (Glömde  hur slemmig jag blir i halsen av mjölk, nästa gång blir det thé.)

Trodde ett tag att jag börjat se bättre, såg texten på 50-tummaren med vä öga, men nu är jag tveksam.. kul ändå så länge det varade!

En massa vänner som hör av sig nu när jag lagt ut bloggen!

Solsidan på TV4, hur kul som helst!

SMS fyllda med kärlek från tonårsdotter!

OCH jag sov från typ 23 till 05.30 i natt, utan avbrott!!!

Finns säkert en massa mera plus men jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anneli Ahlström

Hej gumman hittade din blogg.Det är bra att du skriver av dig.Tala om för Linn att man får vara ledsen även du Nina tårarna måste ut så gråt tillsammans.Jag har forskat lite så prata med läkarna vad dom säger om Björkaska och Ishavsalger,från Alg-Börje gå in själv och sök intressant att läsa.

Vi har många år tillsammans kvar så kasta ut dom där småjävlarna i kroppen har inte tid med dom.Många kramar Anneli

2010-02-12 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0