Hjälp, ska jag börja blogga?

På begäran av älskade dottern Linn, som dock är rädd att jag ska få fler läsare än hon...Jaja, blir något att sysselsätta sig med i alla fall, och så vansinnigt tråkigt som jag har det behöver jag hitta på något nytt. Helt otroligt så mycket skit som visas på TV! Lever mitt liv framför den just nu, så jag vet...
Bloggen blir kanske ingen roande läsning, inte om jag ska hålla mig till sanningen i alla fall, vi får väl se hur jag gör med den saken.  Läs om ni vill, har varnat nu.

Kommentarer
Postat av: Kulisen

Det kan vara skönt att få ur sig hur man mår på pränt. Så har det i alla fall varit för mig. Hittade hit via cancertjejer. Sänder en varm kram via cyberspace

2010-01-31 @ 11:15:52
URL: http://metrobloggen.se/makrill
Postat av: Tina Olofsson

Det var bland det bästa du gjort på länge måste jag säga! Kommer att följa den slaviskt! <3

2010-02-11 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0