Mätt & belåten.

Har lagat mat, suttit på en stol vid spisen o stekt pannkakor. Inte direkt överansträngande kan man tycka, men kändes fullt tillräckligt. Mätt blev jag på en pannkaka, smakade helt ok. Annars är smaksinnet inte vad det borde vara, mycket smakar inget vidare. Hoppade över ärtsoppan, tror inte min blåsiga mun skulle uppskatta senap.

Det finns ingenting jag känner att jag måste hinna med, ingenting jag absolut vill göra i mitt liv. Och det här tänkte jag på INNAN jag blev sjuk igen, jag kände helt enkelt att om jag skulle dö nu så finns det ingenting jag ångrar eller önskar att jag hade gjort. Upprepar, har ingenting att göra med min sjukdom. Det är jätteskönt att känna så!

Linn o Jesper kom just hem från stan, 16 grader kallt o Linsan ska ut o mocka, det har sina fördelar att vara krasslig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0