AAAAARGGGGGG!

Jag är så ARG idag, på det mesta känns det som. Varför kan inte fröken duktig Malou v S svara mig på varför i helvete hon måste bjuda sina förmiddagsgäster på alkohol????

Varför har jag inte fått nån röntgen ännu när Greger sa det redan i tisdags? Om de har ändrat sig, varför har ingen sagt det till mig? Är det inte min kropp och min jävla cancer som ska röntgas???

Är det verkligen en sån straffkommendering att invandrare som vill stanna i Sverige och bli svenska medborgare ska lära sig vårt språk? Jag skulle fan aldrig drömma om att kräva hemspråksundervisning för barnen och nyheter på svenska om jag flyttade till ex Turkiet.

Varför är sjukhusmaten så satans äcklig? Inte konstigt att man går ner i vikt på det här stället! Och vad är det för läkare som går ronden här, AT? Praktikanter? De ska fanimej LYSSNA när jag pratar och svara på mina frågor. Det har låtit som att de tycker jag kan åka hem, kan ju få syrgas i hemmet... KISS MY ASS!!!! Försök skicka hem mig innan jag mår bättre och jag ska se till att någon dokumenterar det hela, det lovar jag.

Jag känner mig så elak, men grannen snarkar (oregelbundet) på dagarna och är jätteorolig på nätterna, när ska jag sova? Tuggade i mig allt jag fick igår, Imovane, Morfin, Sobril... dåligt med sömn i alla fall. Kanske därför jag är så grinig.

Jag borde kanske vara tacksam i stället, kan nog komma på många anledningar till det, men idag är jag ARG!

PS. Linn - don't even think about it! Däremot klarar ni det mesta utan mig, jag har bara aldrig låtit er prova förut...

Kommentarer
Postat av: Din dotter!

Älskade mamma, jag kan glädja dig med att det nu finns massa vackra bilder på heela familjen, inklusive Juli, Ofelia (bara en bild men ändå..), Alexia och Leo! Och Alice, tror jag. OCH att jag jobbar på en ny header till dig, med fina bilder på dig. OCH slutligen, I love You!

2010-03-08 @ 20:45:01
Postat av: AnnaB

Hej!

Tyvär är de sånna klantskallar på onken.

Var personlig assistent till en tjej å vi hade oerhörda snack med personal och läkarna men tyvär blev det ingen förbättring, men ett tips är att skicka in så mycket som man bara kan om man känner sig dåligt behandlad. Om du orkar. För jag anser inte att de ska hålla på som de kan göra där uppe. Ursäkter kommer det hela tiden men inga bra sånna är det. Tjejen jag var assistent åt fick också röntgen, men dagen gick och det blev inget av. För lite personal där kunde de säga ibland. Hon hade mycket strul med dom på onken, men jag hoppas verkligen att du blir bättre behandlad av dom.

Hur e natt personalen? Det finns en kärrning som man undrar hur fan hon får jobba där.

Hon skällde ut en kvinna i 50 års åldern för att hon inte hann gå upp och hämta en ny spy påse, jag trodde inte mina ögon och öron när det hände och T som jag tog hand om skällde ut na. Att man som personal kan skälla på en som är så sjuk???

Ta hand om dig och jag hoppas att du får komma hem snart så fort du känner dig bättre. Många kramar

2010-03-08 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0