Citypolarna.se

TV4 Nyhetsmorgon berättar om en "site" som heter Citypolarna.se, vars målsättning är att vi ska logga ut och träffas på riktigt i stället, det gör mig jätteglad och låter hur spännande som helst, kolla upp det tycker jag -  eller ring en gammal vän och boka in en fika... Denna idé var ju en av alla dem man önskar att man hade kommit på själv! Har hört att det är tjejträff på gång här på byn, hoppas så att jag ska orka vara med och att det inte krockar med att Christina kommer "hem" från Göteborg!

Första natten hemma var lugn, som vanligt sover jag ju inte så mycket men jag är å andra sidan inte trött så det är väl ok. Väntar nu på att Peter ska komma hem från jobbet, han slipper visst hästarna idag eftersom rara Lina är här.

Det sista jag fick höra innan jag åkte hem igår var att min rumskamrat hade fått besked om tre st hjärnmetastaser, det suger, så illa är det inte ännu för mig.

Snälla mamma servar mig här hemma, fixar gröt med hemgjort äppelmos nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0