Så vart det kväller.

Vi har fått jättegod mat av Peters moster Christina, lax, och trevligt sällskap av hans mor och far och min mamma. Bara Linn och Billy hemma av barnen. Jag är groteskt trött men nöjd, har klarat att ta mig till duschen och tillbaka, superskönt att lukta gott en stund! Min älskade man har tagit ut badkaret och ställt in en pall i duschen, annars hade det nog inte gått så bra... Hoppas på bättre flås i morgon.

Tina O., tack för boken, verkar intressant... Är snart klar med Kallifatides "Mödrar och söner" och om någon har någon annan av honom att låna ut så är jag spekulant!

Nu blir det mera slötittande och slumrande framför TVn, sov gott kamrater.


Kommentarer
Postat av: Monica Hanning

Godnatt underbara vän!! Kram

2010-03-20 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0