Sovit igen!

Herregud, idag är jag visst riktigt trött,har nu sovit en stund igen efter lunchen. Väntar nu på ett glas näringsdryck igen, den var jättegod, som krämig milkshake ungefär. Lunchen däremot, suck. Ta ett paket fryst fisk, skär i kuber, koka och häll upp på en tallrik. Häll över en burk krossade tomater smaksatta med nån italiensk krydda. 2 dl ärtor o 2 kokta potatisar = italiensk fiskgratäng! Don´t try this at home...

Ni därute i världen ser ut att ha haft en underbar dag, soligt och skönt! En sån här vacker dag tänker jag också gå ut. Känner på mig att jag mår bättre i morgon, eller hur?

Kommentarer
Postat av: KeeperLena

Tjenare tjejen! Hörde och även läser att du e på sjukan nu. Skönt och inte skönt men förhoppningsvis får du god omvårdnad. Oftast så är det vi som drabbas som är starkast. Våra nära och kära kämpar på med känslor osv. Om du kommer ihåg så tala om för din familj att jag/vi tänker på dom så mycket. och sist men inte minst, En kul grej.. min åsna i pyjamas hälsar, lika gör de riktiga åsnorna.

2010-03-05 @ 15:56:52
Postat av: Tina Olofsson

Det hoppas vi! <3

2010-03-05 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0