Stress!

Sista inlägget härifrån hoppas jag. Är nyduschad och fräsch, frukoststinn. Har en tröja på mig som Linn köpte åt mig igår, jättefin men jag är gammal nog att inte riktigt gilla att urringningen är så vid att BH-banden syns. Men det ser säkert bättre ut än om jag är utan BH i alla fall...

Mår ganska bra idag, syresättning och andning ok, men jag har blivit helt otroligt stresskänslig!!! Så fort jag ska göra någonting som skulle kunna vara jobbigt för mig blir jag väldigt andfådd. Jag har alltid tyckt att jag är rätt stresstålig, jag antar att jag helt enkelt är rädd nu, känslan av att syret inte räcker till är rejält otrevlig vill jag lova. Kvävningsdöden tänker jag undvika till varje pris. Jag tänker ibland på när min pappa dog, och är så nöjd med att vi inte utsatte honom för den kampen. Kanske jag berättar den historien någon gång, hur jag uppfattade den.

Dagens eloge till Linns kille Jesper: allergisk mot hästar och helt ointresserad åker han ändå med och fotar och fryser på Linns hoppträning, och igår började han lämna blod efter en "vink" från min syster...  har INGENTING att anmärka på den grabben faktiskt.

Nu har jag petat i mig en bakelse som jag fick av sänggrannens grekiske man också så nu mår jag nästan illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0