Torsdag.

Dagarna går fort, och utanför fönstret skiner solen, ser ut som om det finns hopp om att den här otroliga vintern ska ta slut nån gång. Idag kommer bästa hoviskollegan Tina och skor min gamla Ofelia, om nu nån skulle få för sig att rida den underbara gamla kusen, även Millis häst ska skos så hon passar hovis idag.

Peter skulle komma upp redan på morgonen idag, hoppas han inte väcker Carina som fortfarande sover gott på sin sömntablett, ska nog be att få prova hennes sort nån natt...

Fick mitt vansinniga impulsköp kameran igår! Jättekul men självklart inte ready for action, inget minneskort med. Sånt retar mig såklart, ska de inte skicka med sånt man måste ha??? Nåja, lönar sig förstå inte att härja om det, bara att skicka familjen till butik o spendera mera... Jag får väl ägna mig åt instruktionsboken så länge, vilket jag brukar försöka undvika, trist o tråkigt... men nyttigt antar jag. Roligare än att betala fakturan kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0