Aldrig i helvete!

Efter två riktigt bra dagar har det varit jobbigare idag. Jag har varit JÄTTETRÖTT, hostig och flåsig. Ingen "utgång" blev det heller eftersom vi skulle gå på bio på eftermiddagen, sparade på krafterna till det. På vägen in till stan kände jag helt plötsligt LIVSLUST, aldrig i helvete att jag tänker ge mig utan strid! Livet är alldeles för fullproppat av små underbarheter som jag verkligen inte vill missa...

Peter släppte av mig precis utanför Filmstaden innan resten av gänget åkte och parkerade bilen, och jag klarade trappan utan större problem. Tom, David och Linn fick ta bussen, vi får ju inte in hela familjen i bilen, så killarna mötte upp vid bion medan duktiga Linn gick och gymmade på F & S. "Percy Jackson" var riktigt bra tyckte vi allihop mellan 9 och 43. Och så finalen, middag på Athen, supergott som vanligt men tur att det inte blir så ofta... törs inte ens skriva vad notan slutade på. Trevligt var det i alla fall. Tom hastade iväg för att hinna med tåget, hade lite ågren inför en riktig helvetesvecka tydligen, typ väldigt lite mat, sova två timmar/dygn, massor-av-mila-marscher... nån sorts prov de ska genomgå. Stackars älsklingen!

Jag är inte alltid så bra på att tacka, och när det känns tufft kan jag vara en riktig pain in the ... men min underbara familj fullkomligt DRÄNKER mig i kärlek och det betyder så mycket för mig! Imorgon ska jag tappa en massa blod igen, tisdag läkarbesök, torsdag mera gifter, usch och jippi! Men veckan börjar med mamma som kommer med rostbiff och potatissallad, en gammal favorit!


Kommentarer
Postat av: Linn

wiho, rostbiff! :D

2010-03-01 @ 09:09:14
URL: http://beautisoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0