Besök!

Idag fick jag besök av Älskade Lena Mattsson, världens underbaraste granne, hon som gav mig idén till "tjejmiddagarna" som så många nappade på och som blev en sådan succé, åtminstone i mina ögon. Lite olika flickor varje gång, men sådana som man tycker så mycket om men tyvärr nästan aldrig träffar ändå. Att täänka på varandra är väl bra men lite mer kontakt är inte fel, ens för mig som brukar kalla mig lätt asocial. Älskar er tjejer o snart ska vi ha middag igen, hoppas jag! Hur som helst är Lena en av de varmaste, mest omtänksamma o genomärliga manniskor jag känner. Dessutom hade hon massor av nybakade bullar med sig så nu är hon populär hos ungarna också!

Min personlighetsklyvning gör att jag fortsätter att åtminstone  slötitta lite på OS. Men vilka korkade reportrar det finns, intervju men Callas pappa: Hur stolt är du? Har du gråtit? Hur känns det? Sagolikt intelligenta frågor, man undrar vad de hade väntat sig för svar.

Igår fick jag Valentinkort från två vänner, även de sådana jag sällan träffar "på fritiden" men ändå känner en djup o sann vänskap med. Tyvärr är det ju inte så ofta man säger till folk vad de egentligen betyder för en, och ofta behövs en trist anledning. Jag ska försöka skärpa mig, det kostar ju så lite. MÅNGA är ni som finns i mitt hjärta!

Den här veckan är min mamma här o tvättar, städar, lagar mat o är allmänt serviceinriktad, kör mig även till provtagningar o behandling o ska visst bjuda på sushi på torsdag... Vilken tur jag har som har henne, och praktiskt att mamma är ledig den veckan Peter jobbar! Hur skulle det gå annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0