Fredagsmys.

Peter lagade jättegod middag idag, fetaostspäckad baconlindad kycklingfilé m ris o stark sås. Linsey dukade lika vackert som vanligt. För övrigt har jag varit jättetrött idag, och är fortfarande. Håret sitter kvar ännu, tror att det ska rasa varje gång lite fler strån släpper i taget men inte än.

Joel sover hos Jonas ikväll så vi är bara 6 hemma. Jesper kommer säkert en stund också men han ska jobba i morgon så det blir nog inte så sent som det brukar. Syrran skulle boka bord på nåt nytt superthaihak på söndag, får se om jag orkar följa med, vet inte riktigt hur jag kommer att bli med den här nya medicinen. Bättre hoppas jag, men jag menar biverknngar...

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0