Going out!

YES! Jag har varit på promenad idag, med hela familjen utom Tom, hela vägen upp till brevlådan och tillbaka, blir 800 meter! Det var inte helt lätt, men det gick. Gå och prata samtidigt är inte en bra idé däremot...

Är nu sugen på att åka med och hämta Tom vid tåget, men Fia ska komma och fika med mig också så vi får se om jag hinner. Linn ska till stan och träffa en kompis, det uppmuntrar jag verkligen, hon har en tendens att umgås BARA med pojkvännen och även om han är guld på alla sätt tycker jag att man ska ha en "egen" bit också. Tänk om det blir slut, då står man där själv... Och även annars kan det vara bra att kunna stå på egna ben och ge varandra lite space tror jag.

Vi tänkte gå på bio och gå ut och äta ikväll först, men mitt smaksinne är ju inget vidare så det känns som bortkastade pengar. Hoppas det ska bli bättre till på söndag så vi kan avsluta sportlovet med lite festligheter i stan. Blir Athen och "Percy Jackson" 3D i så fall. Är sugen på "Alice i Underlandet" annars, Johnny Depp är ju alltid bra, men den har ju premiär nästa vecka. Och då är det ju dags för behandling igen på torsdagen, så jag kanske inte är i toppform på helgen.

Morden i Midsommer ikväll, hoppas det inte är nåt gammalt avsnitt vi redan har sett. Kanonroliga Solsidan kollar jag på TV4 Play nån gång i veckan när jag har extra tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0