Grannfejd.

Haft kontakt med Uppsala Vatten  o Miljökontoret, sophämtningen skulle de ta i tu med men vatten/avlopp var de tvungna att tala om att de fått in en anmälan och även uppge namn på anmälaren, och just nu kan jag inte ens försvara mig om dåren skulle bli upprörd... och ungarna går ju själva från bussen. Backar på det just nu. Hur är det med getterna? Trafikfara kanske att ha dem spring lösa på vägen? De jag vet som ringt polisen om hans körning har mer eller mindre fått beskedet att ingenting kan göras förrän någonting hänt, det känns ju kanon.
Någon som har namn /adress till Andersbos ägare? Om någon av er tom känner honom kanske ni kan ta upp problemet, annars meddela mig så kan jag ta kontakt.

När jag blev sjuk igen var första tanken som vanligt "hur ska jag kunna jobba, hur snabbt kan jag vara tillbaka?" Sedan tänkte jag att jag så fort som möjligt skulle börja styrketräna så jag skulle vara stark när jag började igen, konditionsträningen fattade jag att den fick vänta ett tag. De sista dagarna har jag haft jobbigt att gå fram o tillbaka till toaletten, och inser att det handlar nog inte om jobbet utan om LIVET. Så då får jag väl koncentrera mig på det först, och styrketräna sen...


Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Vad klokt du skriver!

Ja, man ska nog inte ha så bråttom med något. För då glömmer man att leva när livet pågår!



kram på dig!

2010-02-16 @ 12:21:30
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0