Helt ok.

Idag har jag varit på läkarbesök, har en jättebra onkolog som jag känner mig väldigt trygg med, och nu känner jag mig positiv trots att jag inte har nån direkt anledning, hon sa varken bu eller bä. Jag körde själv till stan, hittade en pplats utanför ing 78 efter 30 min väntan, in till tant doktorn, över jatan apoteket, till billen, åkte till Nelins o handlade LITE, åkte hem, höll på att ramla ihop av att bära in kassaarna o de var INTE tunga, jag lovar! Ska inte göra nåt mer på hela dan.  Imorgon lär man också somna utan piller, ögonmott. 12.30, därefter cytobeh., sedan 17.30 - 21 handledarkurs (så Linn ska kunna börja övningsköra) ska visst vara rena sömnmedlet har jag hört. Synd att inte pojkvännen är över 25... jag är  ju lite åkrädd så mig får hon kanske inte köra med så mycket. Första gången Tom körde lät Peter honom köra in till Katedralskolan... hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0