Hur gör man?

Linn var ledsen nu på morgongen, och talade om för mig att hon inte vill visa mig när hon är det för det tycker hon inte att jag behöver... ja precis som jag tänker om att visa familjen när jag mår dåligt. Vi kom fram till att det kanske skulle vara bra att släppa ut ibland, låta tårarna spruta och sedan få lite ro i nuet. 

Igår kväll var Sigge o Lotta här o hälsade på, tänk att det tar emot så när någon vill komma o är så roligt sen! De var smarta o frågade inte utan sa bara "vi kommer nu". Precis vad jag behöver.  Hursomhelst är de urgamla vänner till oss som vi tyvärr bara träffar vartannat år, trots att vi bor nära, varför blir det så? Hoppas det ska bli oftare nu.

Linn har mentorsamtal 9.15, Peter följer med henne o jag passar på att ta blodprover på Ackis under tiden, för att få klartecken för morgondagens cytobehandling. Antar att jag i morgon också får svar på gårdagens CT, fy fan. Min inställning numera är att inte vänta mig något positivt besked. Det skulle vara så roligt att få berätta något bra för barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0