Kalsonger?

Jag tycker att det är ursvårt att hitta trosor som sitter skönt, och ibland har jag lånat gubbens boxershorts och verkligen gillat dem. De sitter tight men inte så hårt att man får märken efter dem, de åker inte upp på halva skinkorna, enda nackdelen är att man inte precis fyller ut dem i fram... Kan ingen tillverka sådana för tjejer? Eller finns det redan, var i så fall? Kanske en fin affärsidé för nån av mina företagsamma vänner. Tips vill jag ha, även på andra sköna trosor som sitter där de ska. Boxers funkar ju inte under ridbyxor och tights t ex.

Tack Marianne och Ingela för tröjan - har varit "finklädd" i den och kjol hemma i ett par dagar nu, uppiggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0