Måndag.

Försöker få tag i frissan, håret sitter kvar idag också och börjar blir ostyrigt. Vill ha det jättekort så blir det inte så stor skillnad när det försvinner.
Första dagen helt utan kortison. Bara Fragminet kvar, blodförtunnande sprutor jag tar för att en metastas tryckte på  lungartären så det blev bra trångt, risk för blodpropp o det kan man ju vara utan. Kommer inte ihåg precis vad jag har skrivit så ni får ursäkta om jag "dubbelinformerar".
Igår var jag klåfingrig o ändrade på bloggdesignen, Linn blir väl inte glad... får väl smöra så hon fixar till det hela igen.
Inte så bra aptit idag, än så länge, orkade inte en hel portion gröt till frukost, får väl försöka småäta under dagen. I morgon kommer mamma o lagar mat o sköter tvätten, skönt.
Huvudvärken är bättre, tog bara Alvedon två gånger igår.
Nu ska jag leta kjol (!) på nätet, hittat nog ingen eftersom jag vet exakt vad jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0