Mera trist.

Idag känns det intet vidare alls. Varför blir jag aldrig bättre? I morse frågade Billy "mamma tror du att du kommer att bli frisk?". Kunde bara rycka på axlarna, ibland tror jag ju det men inte alltid.
Min "olust" gör mig också rejält grinig, stackars min familj!!! Peter fick sig släng av sleven nu på morgonen, på väg ut för att ta hand om hästarna  efter en natts arbete på Arlanda, är jag snäll eller? Tur att man kan säga förlåt. Känner mig som Helena Jonsson... Ska försöka bli lite mer Anja! Humöret beror kanske lite på dålig sömn också, men har nästan sovit bättre de sista nätterna när jag legat kvar i "dagsängen" i TVrummet, struntat i insomningstablett men haft TVn på nästan hela natten.

Idag ska skolbarnen gå till bygdegår'n och se på teater - om teatern tar sig dit, och det går att gå i snövädret som ska bli. Men de är ju inga stadsungar. Hoppas inte resan till Sala i morgon för skyttetävling blir inställd, vore ju synd.

Skriver lite mer senare tror jag, OM jag hittat nåt KUL att skriva om! Visst ska man hålla sig till sanningen, men en ren deppblogg behöver det ju inte bli.

Kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0