Nej.

Lördag, och jag mår inte bra. Känns som syrebristen sitter i magen idag, men det är klart, magen mår ju inget vidare av alla fina mediciner heller, så det kanske är nåt annat som känns obra. Knappt sovit i natt, ska försöka sova middag idag.

Grabbarna har åkt på skyttetävling i Sala och Nicki är på bowlingkalas, TACK Magnus o Maria, Tina o Uffe o Torvald för hjälp med skjuts!!! Det blev tufft det här utan hjälpsamma vänner o grannar. Men kör försiktigt i busvädret!

Linsan har varit ute i stallet en god stund på morgonen, blir nog ingen ridning idag pga kyla o blåst men hon har gjort en del andra "inte-varje-dag-saker" som att ströa i lösdriften och göra ren vattenkoppar. Får se hur länge vattnet rinner i dem, skulle ju bli rejält kallt ett tag igen. Vi la ner en hel del pengar på cirkulerande vatten i stallet, men det hjälpte inte mycket... Jag önskar SÅ att jag blir så bra att jag kan hjälpa henne med hästarna! Dels gör jag det ju förstås bäst... nej men Linn kan behöva lite "semester" nån dag då o då, även om jag tycker det är bra med kroppsarbete och något jag har tjatat om, att ungdomarna inte uppskattar glädjen i arbetet, den sköna tillfredsställelsen i att ha gjort ett jobb o gjort det bra! Tänk så skönt det är att duscha på kvällen när man varit riktigt svettig o skitig av hårt arbete och musklerna värker... då gör varmvatten och tvål verkligen skillnad!

Min älskade vän Marianne, vän sedan typ lekis och boende i Berlin, hörde av sig igår, hon kommer "hem" en vecka i slutet av februari. Jag hoppas innerligt att jag är piggare då så vi kan ses!!! Vi brukar ha så mycket att prata om men som jag mår just nu orkar jag knappt prata alls.

Såg inte så mycket OS igår men Anna Haag såg jag från början till slut, HELT UNDERBART! Dessa oerhörda idrottstjejer har blivit en stor inspirationskälla för mig nu, beundrar dem hur mycket som helst. Liksom många av cancertjejerna som det inte finns ord för... länkar till några av dem om ni klarar att läsa.

Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag förstår precis vad du menar med jobb, dusch osv.

Hoppas att det inte blir så kallt för det är jobbigt med vatten till djuren i kylan.



Kramis

2010-02-20 @ 12:56:59
Postat av: Linn

Jo tack duschen uppskattar jag, och att sova är dunder! Men som sagt, varje dag blir det lite slitsamt. Men orora dig inte för jag fixar det faktiskt rätt bra.

2010-02-20 @ 21:56:10
URL: http://beautisoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0