Nu snöar det!

Har inte ord för alla underbara människor, helt utan förvarning kommer Anna-Karin med en lasagne till oss, och det i värsta snöstormen! TACK räcker inte långt men det är allt jag har just nu.

Peter är ute och hjälper Tom att starta bilen, han ska skjutsa Linn till stan (hon kommer hem med pojkvän Jesper sedan) och själv var han krogsugen - när han har en sån rolig mamma att umgås med hela helgen? Sa att han skulle be att få sova hos mormor sedan, så jag i alla fall slipper oroa mig för hemfärden i natt, med tanke på att SMHI har ändrat till klass 2-varning nu. Skulle helst vilja att gubben skolkade från jobbet och stannade hemma hos mig, men då blev han väl inte populär hos lekkamraterna på Arlanda.

More to come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0