Rapport!

Hej alla glada,

JAG är glad trots en del dåliga nyheter... bra eller dåligt först? Dåligt, jag spar alltid det bästa till sist. Läget var "same, same" i bröstkorgen, ngt sämre i lungorna (tumörtillväxt eller infarkter) och i levern hade det dykt upp nya inkräktare. Varför är jag glad? DE HITTADE INGENTING I HJÄRNAN! Grejen på näthinnan kunde de inte säga vad det var, kanske blir magnetröntgen, de ska slå sina kloka ihop. Har fått ny medicin att lägga till de andra, kan ge fina biverknngar, men wtf... händer o fötter ska smörjas morgon o kväll, blir trevligt för familjen. Hoppas nu bara att detta gift gör susen, vill gärna kunna andas snart.

Har skrivit upp pannkaksrecept åt gubben, svårt när man höftar själv, men det blir nog bra. Jag åt frukost på sjukhuset idag, men nu är jag hungrig, hurra, måste genast springa (gapskratt) ut i köket o kolla om det finns nåt ätbart!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med gott besked mitt i allt. Det är verkligen trist att alla mediciner ska ha så mycket biverkningar. Ofta får man ju äta mediciner mot biverkningarna... Men så länge dom gör det dom ska, så.



Hoppas du hittade något riktigt gott i kylen. Kram Busan

2010-02-11 @ 18:05:13
URL: http://bc-busan.bloggagratis.se
Postat av: KeeperLena

Vad du e duktig att skriva Nina! Jag kommer att följa dig även om vi inte ses. Tina och jag dyker upp när hon kommit hem från sem. Sitter själv här med nyop. fot. Så vid datorn hamnar man väl så länge man inte kan gå,du e en så himla rejäl tjej.synd att Keeper inte blev kvar för då hade jag fått träffa dig regelbundet vilket var himla trevligt. Fika , kakor, mackor,Sköt om dig och familjen,

2010-02-11 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0