Sol igen.

Två underbara människor har skrivit på sina bloggar idag, härligt, jag har varit så orolig! Jag känner mig verkligen som världens mest gnälliga person när tjejer i deras situation kan vara så positiva, kärleksfulla o tacksamma, helt otroligt!!!!

Själv försöker jag fokusera min ilska o frustration på Kriget Mot Grannen. Jg har nog alltid varit den som försvarat honom litegrann, har aldrig direkt känt mig störd eller hotad av honom och tycker inte man ska straffas bara för att man är "annorlunda""... men när den jäveln hotar mina barns liv o hälsa genom sin framfart med sina satans Saabar, då får det vara nog! Har varit i kontakt med Uppsala Vatten o Miljökontoret, de hade ingen information om hans boende men han hade heller inget undantag från lagarna om sophämtnng, avlopp mm, och nu vet de var han bor... Må han få ett rent helvete! När jag orkar ska jag kolla med sotarn när han var där sist?!

Kliar i skallen o mer hår börjar lossna. Folk säger att jag är så stark, undrar om cancern också är stark då? Den bygger väl på nåt sätt på mina egna celler eller? Kanske vore bättre om man var lite svagare då så både kroppen o Skiten tog mera stryk av gifterna? Amatörforskare, jag?

Ska luta mig en stund nu med en god bok. Kram!

Kommentarer
Postat av: Carola

Det är rätta takter rikta energin åt ett annat håll så den inte går inåt. På dem bara ;) Stora kramar från oss i Kilkällan 15!!

2010-02-15 @ 21:42:54
URL: http://blue-green-grey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0