Sol!

Nu är jag duktig, äter en bit av den halva pizza jag inte orkade igår till frukost, med bearnaise på, riktigt äckligt men ner ska det, har tappat nåt kilo igen.
Vilket underbart väder, jag önskar verkligen att jag ville gå ut = orkade. Men lite lite bättre kanske det ändå känns idag? Inte lika jobbigt att andas, inte riktigt lika negativ och deppig.

Har inte hört något av soldaten trots att jag messat, hoppas han inte förfrusit fingrarna. De andra grabbarna har tillbringat helgen i Storvreta, kanske skönt för dem att slippa se sjuka mamma hela tiden. Och Linsan var på fest igår, hoppas hon hade riktigt roligt.

Kollar på 4:ans nyhetsmorgon, Freda' spelar, återförenade med ny skiva efter 16 år och skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0