Underbara barn!

Nu har vi ätit Anna-Karins goda lasagne med vitlöksbaguette och en suverän sallad med bl a kidneybönor och solroskärnor, mums. Med Linns findukning och levande ljus blir det en fröjd för ögat också.
Mår "som vanligt" igen nu efter den jobbiga morgonen, men nu har Peter åkt till jobbet, Tom till Berga och Linn till Jesper över natten. Jag har ställt vällingklockan vid sängen så jag ska höras om jag behöver hjälp igen (men det ska INTE behövas!) och älskade Billy ska sova hos mig i TVrummet säger han. Bara ingen säkring går, det är ju kallt nu...

Många hör av sig på olika sätt och undrar vad de kan göra för att hjälpa till. Min familj ger MIG allt jag kan önska mig, det som skulle hjälpa mig annars är om ni stöttar DEM! Kanske bara genom att visa dem att  ni bryr er, men kanske det kan vara skönt för barnen att komma iväg på nåt kul och inte behöva se sjuka mamma hela tiden, eller för Linn att kunna åka till Jesper och koppla av utan att behöva ha stallet hela tiden? Jag vet egentligen inte vad de vill ha eller behöver, men jag mår bra om de mår bra...

Hade nu tänkt ladda upp en rolig bild av Linn som bjöd på ett gott skratt idag, men tekniken svek förstås...

Kram på er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Linn

TACK OCH LOV att tekniken svek..

2010-02-22 @ 10:47:33
URL: http://beautisoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0