Upp!

Vi har just sett filmen Upp!, fick den av svärföräldrarna idag när de firade min födelsedag, med bl a laxpudding, gott! Filmen var bra men litet sorglig... beror kanske på hur känslig man är.

Promenden idag blev bara halv, inte för att jag inte orkade utan för att jag fick ont i magen. Kändes bra annars, jag var mera "med" än igår. Idag tog jag också ut Ofelia, fast hon tyckte att jag var störande långsam! För er som inte vet är Ofelia min gamla häst, 27 år är hon nu men tror själv att hon är runt 7. Jag blev jätteglad idag när kära Millis red Ofelia, Offan älskar att komma ut på en tur och är stallets hetaste häst men det är inte så ofta hon rids numera. Men bara jag blir såpass fräsch att jag klarar av att ta mig upp på tanten så... Nån som är sugen annars, ett par gånger i veckan? Miss Juli's ben var litet bättre idag tydligen men Jessica har lovat komma och titta till henne idag och ge Linn lite råd om behandling.

Nikita sover över hos kompisen Kajsa ikväll, Kajsas mamma Tina är en av de finaste människor jag vet. Hon tittade in idag med lite nya böcker, tackar, och jag hade också fått ett värmande sms angående bloggen från henne. Gulliga Tina!

Angående mitt "avhopp" från Facebook glömde jag skriva min mailadress: [email protected]. Hör av er om ni har lust, på vilket sätt ni vill, om viktigt och strunt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0