Besök igen.

Nu har Tom och Mamma varit här. Mamma levererade glass och Tom visade sin nya kamera. Han är lik sin mor- Jag vill ha en kamera, allltså köper jag en kamera...

Jag måste berätta om min rumskamrat! Kvinnan är väl runt 65 (ingen aning egentligen). Jag vet inte vart hon kommer ifrån, men familjen känns SÅ behaglig, jag vill att de ska prata hela tiden för jag mår bra av att lyssna på dem. Mamman har mycket ont och får smärtstillande. väntar på operation (av höften tror jag) men hennes feber och infektion verkar inte vilja ge sig. Dotterns röst är så mjuk, omtänksam, behagllig och trygg, och det var härligt att höra när pappan och mamman skrattade tillsammans innan han gick efter att ha varit här hela förmiddagen. De ger mig verkligen en sån feelgood-känsla! Hoppas verkligen hon får komma till op imorgon!

Jag får samma sköna känsla av Ö&B- reklamen, ni vet Kalles granne... tänk om vi kunde uppnå lite större förståelse här i världen, och att de värsta avarterna bara försvann och ersattes av lite sunt förnuft. Love, peace & understanding, huh?

Ers skenheliga,

Nina


Kommentarer
Postat av: mikael flink

hej nina låter jävligt,,,,,,, men du fixar nog allt du hoppas vi.... stå på dig. mvh mikael och johanna

2010-03-11 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0