Genomlyst, ingen nedhalkad rand...

Ramlar över så mycket upprörande idag, men jag vill inte bli arg utan bara känna mig nöjd och harmonisk. Tar det andra en annan dag, när jag orkar. Röntgen gick bra trots att jag tycker kontrasten är så obehaglig. Har meddelat sköterskan att jag inte är intresserad av att få veta resultatet, det är ju oväsentligt och jag blir bara full av ångest om det är skit. Det viktiga är ju vad nästa röntgen visar, om någon månad.

När jag kom från röntgen åt jag upp lasagnen som var kvar sedan igår, och nu är det lunch, kyckling o klyftpotatis, som jag äter medan cyton pumpar in. Gift och näring i kombination ska väl göra susen!?

Eftersom skinnet känns tomt nu när jag minskat mer i vikt har jag blivit helt matfixerad; via Linns blogg har jag
beställt Rixossallad och pizza från yttervärlden!

Åter senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0